Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Javulófélben

2010.12.17. 10:36 - Juccanya

Minket sem kerül el a karácsonyi láz. Ma kivételesen itthon tudta hagyni hites uram az autót, mert a kollegájával ment dolgozni, így én is nyakamba vettem a várost és beszereztem a hiányzó dolgokat. :) A fényképek is elkészültek, amiket nagyíttattunk, már be is kereteztük őket, vándorolhatnak nagymama, keresztmama és dédi falakra. :)

Még mindig nem 100%-os a csapatunk, Ádámot visszavittük a dokihoz, milyen jól tettük, kiderült, hogy mandulagyulladása ÉS hörghurutja van. Nem úszta így meg csóribogár az antibiotikumot, de ilyen felülfertőzésnél nem lehet kockáztatni. Mostanra elég jól van. Én meg.... hát én természetes módon gyógyulok, a szoptatás miatt nem nagyon merek bevenni gyógyszert, amikor lázas voltam, akkor kaptam be 38 felett egy-egy rubophent, de ennyi. Így persze lényegesen tovább tart a felépülésem, de remélem karácsonyra már én is rendben leszek. Nehogy már dáthásan énekeljem a mennyből az angyalt. :)

Ja és Bence aki totál gyógyultan lépett be hétfőn az iskola ajtaján, tegnap óta köhög és taknyol... na emiatt (is) várom a téli szünetet, legalább addig sem lesznek keresztbe tenyésztve a vírusok.

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr512521430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerimama 2010.12.18. 15:16:37

Mi is lebetegedtünk,ill. Gabika,de már javul.
Örülök,hogy jól vagytok.
Nézz be majd hozzám is,írtam sokat.
süti beállítások módosítása