Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Félévi

2011.01.21. 21:01 - Juccanya

Címkék: bence

Csupa-csupa kitűnően megfelelt, és egy-két jól megfelelt, és csak a készségtárgyakból, amivel nagyon nem lehet mit kezdeni. Meg hát végülis a jól megfelelt az nem rossz. :)

Az már biztos, hogy az én fiam, mert éppen azok lettek négyesek, amik nekem is mindig azok voltak. Nagyon büszke vagyok, amikor megkaptuk a tájékoztatót úgy jöttem haza a suliból mintha én lennék Grace Kelly. :) Pedig ezért nem is én dolgoztam meg... de mégis dagadtam a büszkeségtől, nna! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr922603761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerimama 2011.01.21. 21:48:35

Gratulálok a szép eredményhez,nagyon ügyes-okos kisfiú!
süti beállítások módosítása