Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Védőoltások

2011.04.04. 12:37 - Juccanya

Muszáj gyorsan feljegyeznem, mikor milyen védőoltást kap Ádám, mert félek, hogy elfelejtem. Olyan sokat kap ugyanis, mintha szegénykém tűpárna lenne.

Április: - Meningitec (meningococcus c elleni)

          - Kullancs által terjesztett csúnyaságok elleni 1. részoltás

          - Bárányhimlő elleni 1. részoltás

 

Május:

         - 15 hónapos kötelező

         - Kullancs által terjesztett csúnyaságok elleni 2. részoltás

 

Június:

         - Bárányhimlő 2. részoltás

 

Én aztán nem vagyok egy oltáspárti (még mi lenne ha az lennék? :)) ), az influenza ellenit sem adattam be egyik gyerekeknek se, magunknak se, de ezek azok, amiket feltétlenül szükségesnek érzek a gyerekorvosunkkal egyetértésben. Ami pedig az anyagi vonzatát illeti... akár át is utalhatom az Alma patikának a gyedemet. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr382798545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása