Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Megvagyunk

2010.04.09. 22:22 - Juccanya

Eltelt a húsvét, meg úgy általában telnek a hetek, alig vagyok gépnél.

Nagyon sokat csavargunk, amikor a férjem nem dolgozik, élvezzük a jó időt, a barátaink is szinte minden héten meglátogatnak minket, vagy mi megyünk éppen hozzájuk.

Ha meg dolgozik akkor meg elég csavargás nekem az, hogy reggel összekészítem a bandát, elvisszük Ádám babával Bencét a suliba, hazajövünk, felhurcolkodunk, aztán délutánra újra. Ha jó idő van a suli után szoktunk még egyet sétálni.

Ma megszületett A. barátnőm kisfia, ha hazajönnek és eltelik az első hónap biztosan sokat átjárunk majd hozzájuk, vagy ők hozzánk.

Sokat vagyunk anyósoméknál is, vagy ő jön át hozzánk unokázni. :) Imádja, érthető módon. :) Apósom is, csak ő más módon, ő a kerti játékokat jelölgeti be az akciós újságokban, amiket jövő nyárra meg akar venni. :)

Bence egyre nagyobb, csak ámulok és bámulok sokszor, hogy micsoda okos nagyfiam van.

Az iskolában is remekel, soha nincs rá panasz. Rengeteg barátja van, nagyon szívesen jár suliba, és olyan jó érzés ez. A félős, visszahúzódó Bencének, aki még az ovi elején volt, 4-5 évesen, már nyoma sincs. Felszabadult, kiegyensúlyozott, csúcsszuper. :)

Boldogok vagyunk. Csak így, egyszerűen.

Ez a kép húsvétkor készült a tesóméknál. Talán még nem is tettem fel olyan képet, amin csak mi ketten vagyunk Ádám babával. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr951908524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerimama 2010.04.13. 18:19:03

Nagyon szépek vagytok!
Gyorsan nő a legényke!:)
Most volt kis időm,írtam én is pár sort rólunk+képeket raktam fel.
süti beállítások módosítása