Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Nyaralás

2010.07.12. 19:43 - Juccanya

A nyaralásunk nagyon-nagyon jól sikerült. Tényleg minden fantasztikus volt, életem eddigi legjobb és legszebb üdülése volt. Az út hosszú volt, de az élmények kárpótoltak mindenért. Nem panaszkodhatom, mert nagyon jól viselkedett mindkét gyerekem. Odafelé 10 óra alatt értünk oda, közben 3-szor álltunk meg szopi miatt, és persze mindenki harapott pár falatot, ittunk, folyóügyek stb... :)

Ciovo szigetén nyaraltunk, ezt a kis szigetet egy híd köti össze Trogirral. Az óvárosba egy rövid sétahajózással jutottunk el. A szállásunk közvetlenül a tenger partján volt, az ablakból láttam a többieket. Ez főleg akkor fordult elő, amikor felvittem szundikálni Ádámot. :) Ő bent szundikált a szobában, én pedig az erkélyről néztem fürdőző családomat, és a csodás panorámát. Aztán persze ébredés után mi is mentünk le. Az egyik napot teljes egészében a Krka Nemzeti Parknak szenteltük, a vízesések és az egész táj lenyűgözött mindannyiónkat. Szóval szuper volt, még annál is szuperebb. :)

Hazafelé még jobb időt futottunk, 8 óra alatt tettük meg a 800 km-t, szintén 3 pihenővel.

Képeket most nem nagyon szándékozom feltölteni, általában olyanok olvasnak itt, akik úgyis ismerőseim többet között iwiwen is, oda töltöttem fel pár képet, nézzétek meg, ha van kedvetek.

Tényleg csak egy kép, egy családi pálmafás. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr492147182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerimama 2010.07.20. 14:23:41

A sok szépet képet mind megnéztem iwiw-en. Nagyon szép helyen voltatok.:)
süti beállítások módosítása