Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Mese

2010.07.21. 20:51 - Juccanya

Ádám elkezdte élvezni az esti mesét. :) Annyira kis drága volt, örült a könyvben az állatfiguráknak, amikor pedig utánoztam a mesében szereplő béka, kutya és nyuszi hangját, akkor pedig hangosan kacagott. Nagy boldogan végighallgatta az egész mesét. :)

Imádom. :)

Bence meg mostanában sziporkázik aranyköpésekben. Egyik nap megígértem neki, hogy idejöhet picit a géphez, naponta fél órát engedélyezek neki, de nem is minden nap igényli, ma pl. eszébe sem jutott. :) Na szóval mondtam neki, hogy majd mindjárt idejöhet, csak megnéztem még egy-két dolgot... erre: "Ez már mindennek a FEDELE! Azt mondtad idejöhetek!" :))))

A másik meg: Bekiabáltam neki a konyhából, hogy kispajti, már háromszor szóltam, hogy menj fürödni! Erre ő, jön ki a konyhába feldúltan: "Anya, több tiszteletet is adhatnál, nem a haverod vagyok, hanem a kisfiad! Mi az, hogy kispajti?" Speciel nem értem a kispajti megszólítással mi volt a problémája. :))) A szöveg meg nyilván tőlem jön, én szoktam ezt mondani neki, hogy nem a haverod vagyok, amikor nem tudja eltalálni a hangnemet. Szerencsére ritkán van ilyen. De aranyos beszólás volt. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr272167159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása