Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Elkülönítő

2010.12.12. 16:33 - Juccanya

Dögrováson az egész család. Kezdte Bence a szülinapi buliján, vasárnap, belázasodott, másnapra 39,6, éljen-éljen. Elvittem dokihoz, "valami vírus", a héten maradjon otthon.

Szerdán már tök jól volt, éljeneztem, erre csütörtök reggel úgy ébredtünk, hogy Ádám 38,5. Kevésbé éljeneztem, pont mire az egyik kijön a trutyiból kezdi a másik. Őt is elvittük a doktornénihez, kicsit piros a garatíve, "valami vírus", semmi gyógyszert nem igényelt ő sem, csupán lázcsillapítást, ha szükséges, illetve a takony ipari módon történő leszívása. Merthogy úgy termeli mint egy takonyerőmű.

Kezd kezelhetővé válni a náthája, erre tegnap este, mondom magamnak (szoktam így magammal beszélgetni :) ) úgy ráz a hideg, beteszem már a hőmérőt, úgyis napi forgalomban van most, kiveszem: 39.1. Hinnye! Hites uram éjszakás volt tegnap is, ma is, úgyhogy csak mi vagyunk itthon a göthös banda, bár Bence már jól van hálistennek, ő holnap megy is suliba.

Attól tartok ez mindig így lesz, hogy ha Bence hazahoz valami nyavalyát a suliból, azt mindig meg fogja nyerni Ádám is, akárhogy vigyázunk. De talán annyit nyerünk, hogy mire bölcsibe kerül a legtöbb betegség ellen már védett lesz. Legalábbis bíztassuk magunkat ezzel... :)

A ház ura még jól bírja, igaz köhög, de messze ő a legéletképesebb a csapatból. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr922511099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerimama 2010.12.15. 16:24:42

Jobbulást nektek! Ez nagyon nem hiányzott,és így egymás után.
Én februárban 3 napig felkelni se tudtam olyan beteg voltam,lázas,köhögés,nátha előtte volt. Szerencsére a fiúk nem kapták el.
süti beállítások módosítása