Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Élménybeszámoló

2010.11.01. 19:33 - Juccanya

Megjártuk Stockholmot. Ép bőrrel. :) Maga a város gyönyörű. Egy napot tudtunk rászánni a városnézésre, tekintettel az idő szűkösségére, de így is nagyon sok szép dolgot láttam, mondom ezt a metsző hideg dacára. :) Szerencsénk volt, mert a városnézős napunkon nem esett az eső, és nem fújt (nagyon) a szél. Másnap mindezt bepótolta (főleg az esőt).

A belvároson kívül a Vasa-múzeumba jutottunk el. A Vasa egy sorhajó volt, mely nem sokkal a vízre bocsájtása után el is süllyedt. Később aztán felszínre hozták, és gyorsan építettek köré egy múzeumot. Nagy élmény, Bence teljesen odáig volt a gyönyörtől, de felnőtt fejjel is tényleg nagyon érdekes.

Gyönyörködtünk a kikötőben, a hajókban, a királyi palotában, és a hemzsegő szebbnél szebb építményben.

A repülésről nem tudok felemelően nyilatkozni, kb. annyit, hogy túléltem. És többé azt hiszem nem vállalkozok rá... bár, soha ne mondd, hogy soha. :)

Képek a jól ismert közösségi portálokon, egyet-kettőt azért ide is felteszek mutatóba. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr22414366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerimama 2010.11.02. 15:33:53

Nagyon szép helyen jártatok!:) Repülés nem volt jó?
Én annyira élveztem 2 éve,hogy bármikor újra mennék.

Juccanya 2010.11.02. 17:16:58

A hely tényleg nagyon szép! :) Engem most daruval kéne felhúzni a repülőgépre. Hazafelé légörvényeken jöttünk keresztül, rázkódott a gép, megszólalni se nagyon mertem. :))
süti beállítások módosítása