Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Az elmúlt hetek

2010.05.06. 08:51 - Juccanya

Mindig elmaradásban vagyok itt a blogon. Komolyan mondom, elfoglaltabb vagyok, mint amikor dolgoztam. :)

Amik történtek: Ádám megkapta a 2 hónapos kötelező oltást, plusz a pneummococcus-t. Ez jelenleg még csak ingyenesen választható, de úgy hallottam, hogy hamarosan kötelező lesz ez is.
Oltás ügyben legközelebb május végén megyünk, akkor kapja a 3 hónaposokat, szintén újra két combikába.

Ádám jól viselte a szurikat, persze amikor megkapta, akkor volt nagy méltatlankodás, de hamar meg tudtuk vígasztalni. Estére lett egy kis hőemelkedése, úgyhogy kapott egy fél kúpot, amitől meg olyan jól aludt éjszaka, mint még soha. :)

A múlt hétvégét Komáromban töltöttük anyósoméknál, ott is aludtunk.

Szombaton reggel kimentünk anyukámhoz a temetőbe, aztán egyenesen Komáromba vettük az irányt. Bence rosszul lett az autóban, pedig még soha nem volt erre példa. Úgy látszik örökölte az apjától ezt az utazásbetegséget, ő már kisgyerek kora óta küzd ezzel, a mai napig. Pedig Bence aztán utazott már rengeteget, mindenféle úton, nagy távolságokat is, de ez most egyértelműen attól volt, mert miután megérkeztünk pihent egy 20 percet és már semmi baja nem volt. Igaz elég kanyargós úton mentünk (nem erre szoktunk). Remélem csak egy egyszeri eset volt. Mindenesetre ha nyaralni megyünk majd kap előtte egy Deadalon-t, mert Trogir mégiscsak 12 órányi autókázásra van.

A hétvége nagyon jól telt, szombat du. kimentünk az erődbe a komáromi napok rendezvényre, körbenéztünk, ettünk gyrost, aztán szépen hazamentünk. :) Este lenyírtuk a füvet, hogy ne anyósomnak kelljen, és meglocsoltuk a kertet is. Találtunk két madárfészket is, az egyik vadgalambé volt, a másik rozsdafarkúé, mindkettőben pici tojások voltak. :)

Bence nagyon élvezte az ottlétet, etette a tyúkokat, kacsákat, begyűjtötte a tojásokat, hintázott. Hát hiába, a falu légköre pótolhatatlan... :)

Vasárnap ebéd után pedig átmentünk a barátainkhoz, kerti partira voltunk hivatalosak. Nagyon jól éreztük magunkat, bográcsban főtt szarvaspörköltöt ettünk, a gyerekek pedig nagyon jót játszottak, hiába, ez a 3 család már igencsak összeszokott banda. :)
 

Bence fotózott titokban a fáról, kérte, hogy ezeket mindenképpen tegyem fel. :) Az egyiken háttérben lehet látni az új autónkat, amit még márciusban vettünk, említést tettem róla, de a képig még nem jutottam el. :) De mindjárt keresek majd róla egy rendeset is. :)

Íme, a csapat, madártávlatból, ahogy Bence látta. :)

A szürke a miénk. :)

 

Ádám a leendő keresztapuka kezében. :) A képen rajta van Rita barátnőm is, akiknél hamarosan megszületik a baba. :) Mostanában minden barátnőmnél baba születik, úgyhogy hálistennek vannak/lesznek babapajtások. :)

A végére még kapartam elő egy tisztességes képet az autónkról. A Cruze feliratot leszedtük róla, nekem nem tetszett. Szerintem anélkül sokkal elegánsabb. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr701978358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pocakbebi 2010.05.06. 12:11:09

Hogy telik az idő,csak ámulok és bámulok,hogy nő ez a fiú!Mire észre vesszük nősülni fog!:)))
Képzeld Parádfürdőn voltunk 3 napot múlt héten és én is kb. ugy éreztem magam a kocsiban,mint Bence.
Az biztos,hogy a kertes ház pótolhatatlan,nekem is minden vágyam!:)
Mindenkinél baba születik?Csak nálam nem:(,hüpp.
Tetszik az új autó!
Puszi nektek!

kerimama 2010.05.09. 20:02:03

Gyönyörű a kocsitok,és látom mozgalmas napjaitok voltak!

Juccanya 2010.05.11. 23:02:40

Pocakbébi: Láttam a Parádfürdőn készült képeiteket. Pár éve én is ugyanebben a szállodában voltam. :) Nekem tetszett nagyon, gyönyörű a környék is, mintha egy mesekönyv lapjain lépdelne az ember, annyira szép a táj arra.
A Mátrában elég kanyargós utak vannak, főleg ami Parád felé visz fel, legalábbis én úgy emlékszem, tutira attól voltál rosszul. Nem?
Nagyon drukkolok, hogy Nálatok is mihamarabb babasírás tarkítsa az éjszakákat! :)
Puszillak!

Kerimama: Nagyon köszönjük a bókot az autónk nevében, nekünk is nagyon tetszik, örülünk, hogy emellett döntöttünk. :) Hát, nem unalmasak a napjaink, az biztos, de nem is bánom. Emlékszem mikor Bencém volt baba, akkor borzasztó egyhangúan, unalmasan teltek a napjaim, most ezt a helyzetet már teljesen máshogy élem meg, tényleg igaz, hogy a második gyereknél már lazább az ember. :) Ádám igazi világjáró lesz, két és fél hónapos kora ellenére már igen sok helyen járt. :) De nem baj ez, legalább rugalmas lesz.
Várom hátha írsz majd a Szép Almában töltött hétvégéről! Puszi
süti beállítások módosítása