Kincseim

Van két imádnivaló kisfiam, egy csodálatos férjem... teljes az életem. Mi kell még? :) Lilypie második Születésnap tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Túl

2010.05.18. 16:11 - Juccanya

egy mellgyulladáson. Magam sem értem miért pont most, hiszen ez az első hetek betegsége szokott lenni. Nem tudom mi válthatta ki, mert ügyesen és gyakran szopizik Ádám, most mégis valamiért lett benne 7 csomó, és felment a lázam 39 fokig. Antibiotikumot kaptam, ami mellett lehet szoptatni. Mindig a gyulladt mellel kellett kezdenem a szoptatást, a végén pedig lefejni amit esetleg benne hagyott, hogy teljesen kiürüljön.

Most már teljesen jól vagyok, de akkor elég fájdalmas és ijesztő volt, féltem, hogy befolyásolni fogja a további szoptatást, de szerencsére semmi utózöngéje nincs. A drágaságom továbbra is kizárólag szopik, a vizet, teát, cumisüveget hírből sem ismeri. :)

Emellett napról napra ügyesebb, okosabb, már sokat beszél babanyelven, ébredés után  és pelenkázás közben kapjuk a legtöbb mosolyt, amitől persze elolvadunk. :)

Bence is jól van, most épp Magno-arc lázban ég, nem tudom ki mennyire ismeri ez ilyen mágneses kezű-lábú zsinórbaba-féleség, nagy ötlet, anyagköltsége kb. 20 Ft, bolti ára 1.100. :) Gyűjti őket, van már 3, ma éppen nagy sírós jelenet volt, amiért nem szaladtam a szakadó esőben megvenni a negyediket. Gonosz egy anya vagyok, tudom én. :)

Jut eszembe a szakadó esőről, hogy elállhatna már, és véget érhetne ez a szomorkodós, lakásba szorulós idő, pont elég volt belőle. A lakásban nagyon hideg van, egy olajradiátorral próbálunk meleget varázsolni. Azért mégiscsak május van, vagy mi a szösz, legyen már finom meleg!

Bencéék elvileg pénteken mennek osztálykirándulásra, nem tudom mi lesz így belőle, valószínűleg elhalasztják.

Na, megyek is, mert a fiam aki most jött haza az iskolából, épp éhen akar halni. Mindig megfordul a fejemben, hogy vajon mennyit ehet a menzán? Gyanítom nem túl sokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://csemetek.blog.hu/api/trackback/id/tr832013069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása